Fototävling


Jag är med i Johanna's fototävling där man kan vinna en canvas tavla från canvasframkallning.se
Temat är höst och denna bild tycker jag visar de fina färgerna som är då.
Var med du också, HÄR:)

Varför ska jag vinna?
Jo, jag är väldigt intresserad av fotografi, och jag tar bilder i stort sett varje dag.
Hemma har jag jag en stor tom vägg i mitt rum där jag alltid velat sätta upp en tavla
men jag har bara en ynkig liten skrivare som det inte blir så stora eller bra kvalite på bilderna med,
så när jag såg att man kunde vinna en canvas blev jag jätteglad och började leta efter en bild direkt,
jag hoppas att jag vinner så att jag äntligen får upp något på väggen:)
Datum: 2010-10-12 /Tid: 17:24:11

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Roligt att du vill vara med och tävla :))

2010-10-12 @ 21:28:15
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-13 @ 05:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback