♥ Such A Drag

♥ Canon Eos 1000D + Canon EF 50mm 1.8 ♥
Modell: Simon Fotografi: Jag
Datum: 2012-09-30 /Tid: 18:10:00

♥ Meningslöst lärorikt

Haha vet inte vad som hände med rubriken riktigt?..
Fick lust för att fotografera och redigera lite förut, så det fick bli lite bilder på lite meningslösa saker. Provade att fota objekt i flera olika vinklar också, har minst 100 bilder på ljuslyktan bara, sen fick jag beslutsångest när jag skulle sitta och välja bilder som jag skulle spara ;)
 
Har inte bloggat på ett tag nu, stör mig på att det blir så så ofta för mig. Har dock en ursäkt i alla fall, har haft det jobbigt i skolan ett tag nu, får hoppas att det ordnar upp sig snart. Ska flytta imorgon också så jag har hållt på att packa lite de senaste dagarna. Men jag har faktiskt haft en photoshoot för någon vecka sedan, jag fotograferade Simon men har dock inte redigerat dom än men det kommer säkert upp några bilder ikväll :)
 
Joohoo!
 
 
Datum: 2012-09-30 /Tid: 16:40:00

♥ Sleepy


|| Canon eos 1000D + Canon EF 50mm 1.8 ||
Datum: 2012-09-01 /Tid: 15:01:52