26 MARS 2011 | IGÅR..



Canon eos 1000D | Canon Ef 50mm 1.8 | UV-filter

..var jag ute och fotograferade första gången på länge.
Dock blev jag inte så nöjd eftersom det inte finns något intressant att fotografera i våran trädgård och jag ville inte gå någon annanstans i mina fina mjukiskläder och stövlar.
Men jag är glad iaf, för jag har äntligen fått tillbaka min fotolust! Har inte sett på kameran på 3 veckor innan, not good. Imorgon hade jag och en kompis bestämmt att vi skulle fotografera lite porträtt men tyvärr blev hon sjuk så jag vet inte om det blir av..
Aja nu ska jag inte deppa, har en skön myskväll framför mig med datorn, tv:n, filmer och viktigast.. Godsaker :)

Härra!
Datum: 2011-03-26 /Tid: 13:35:49

MUSIC


Canon eos 1000D + Canon Ef 50mm 1.8
Datum: 2011-03-23 /Tid: 18:01:10

FÖRE OCH EFTER "OLD EFFECT"



Canon eos 1000D + Canon EF-S 18-55mm

Canon eos 1000D + Canon EF 50mm 1.8

Satt och rotade igenom arkivet och hittade några gamla bilder från sommaren som jag satte mig ner med igår och redigerade, försökte skapa en "Old effect" på båda men den första blev ju inte så lyckad men jag skärpte nog till mig på den andra som jag faktiskt blev nöjd med :) (Den översta av den första bilden är helt oredigerad bara förminskad för att kunna passa bloggen)
Datum: 2011-03-12 /Tid: 10:30:10

DESIGNBYTE, SNEAK PEAK



Hoppsan, då var det ett till designbyte...
Är trött på den kalla och trista designen jag har nu så har suttit i stort sett hela dan, eller nja typ, och jobbat med en ny. Har suttit och trixat fram och tillbaka för att få saker på rätt plats så att det ska bli så bra som möjligt.
Har även lärt mig nya saker så det lönar sig ändå(Y) Det är inte en så stor förändring mot den andra men det är några småsaker som ni säkert kommer lägga märke till :)

Den kommer antagligen upp imorgon eller till söndan, så keep your eyes up!
Datum: 2011-03-04 /Tid: 22:02:45

3 X




Foto: Jag
Canon eos 1000D + Canon ef 50mm 1.8 + UV-filter
Datum: 2011-03-03 /Tid: 22:18:42