Satisfied Mind



Försökte mig på något annorlunda (för mig) att rita, blev väldigt nöjd :)
Kommer nog fortsätta att rita sånt här tror jag, var kul att göra riktigt markerade konturer! :)
Skulle egentligen velat fylla i den här med färg men hade ingen hudtons-färgad penna så det fick duga med
att bara fylla i ögonen och läpparna :)
Datum: 2012-01-26 /Tid: 21:02:33

Duktig jag va..








Minns dagen som igår..
Min första fotografering, den 15 december 2009.
Hade bara haft kameran i några dagar när jag tog dom här.
Jag och Lizette bestämde oss att vi skulle fotografera en dag efter skolan för att testa lite.
Vid den tiden var jag stolt över de här bilderna, när jag ser dom nu så är det mer, hur tusan tänkte jag?
Eftersom det var vintern och vi var ute rätt så sent och fotade så var jag tvungen att ha blixt på.
Kollade också igenom vilka inställningar jag hade när jag tog korten och skrattar.

Bländartal: F/4
Exponeringstid: 1/60
ISO: 400 (varför så högt?..)

Jag har inte tänkt på att jag har utvecklats på att fotografera + att redigera också, men när jag kollar på dom här så ser jag verkligen vilka framsteg jag har gjort:) Har blivit mer peppad för att fota nu också!
Datum: 2012-01-25 /Tid: 20:42:44

Lucy Hale

(Den ser lite bättre ut i verkligheten)

Har suttit med denna i två till tre timmar nu, blev nöjd bortsett från att jag gjorde att hon ser sur ut :)
Har börjat tyckt att det är roligt att rita nu igen, har inte lagt ner mig såhär mycket
på att rita på flera år!
Blev det likt? :)
Datum: 2012-01-23 /Tid: 22:02:21

Memories

Datum: 2012-01-16 /Tid: 21:18:30