I'd ask you to be true



Datum: 2011-11-22 /Tid: 21:16:55

Lite mer förändring..


Har suttit jättelänge och provat olika saker för att se hur jag vill ha det. Slutade med att den i stortsett ser ut som den innan iaf samma header, är ändå väldigt nöjd att jag fick det att se lite mer höstigare ut:) Headern är jag väldigt nöjd med så tyckte det var synd att byta, ändrade bara färgen på texten. Vad tycker ni, eller var den förra bättre? :)
Datum: 2011-11-21 /Tid: 19:46:02

liten, liten förändring


Gjorde om menyn igår så att den blev lte mer detaljerad och personligare, blev mycket nöjdare :)
Håller på att ändra hela designen lite men det blir bara färgerna jag ändrar mest, vill ha lite höstigare. Tror nog att det kommer upp idag iaf!
Datum: 2011-11-21 /Tid: 10:43:01

Hösten eller våren?





Canon eos 1000D + Canon Efs 18-55 och Canon EF 50mm 1.8

Gick en fotopromenad igår och tog faktiskt med mig båda objektiven. Har inte använt kitobjektivet på jättelänge så jag hade glömt hur coolt det kan bli med vidvinkeln ibland, dock blir det inte så bra kvalite på dom vilket är synd. Kändes verkligen som det var våren istället för hösten igår, vill ha snö istället! :)
Datum: 2011-11-20 /Tid: 12:06:31

Get Smart


Om mindre än 5 minuter så sitter jag bänkad framför tv:n och kollar på den här filmen.
Så himla grym, rolig, spännande och små romantisk film. Tror nog att den är min favorit, vet inte hur många gånger jag sett den :)

Har haft det väldigt chill den här veckan, har räknat ut att jag haft 5 stycken inställda lektioner!
Imorgon har vi nationella prov i engelska och så har vi bild och media, ser fram emot median speciellt ;)
Datum: 2011-11-17 /Tid: 20:57:50

Standing on the pavement





Sitter och redigerar bilder från Gran Canaria samtidigt som jag lyssnar på Broder Daniel (Y)



Datum: 2011-11-16 /Tid: 16:28:51

Halloween i skolan




'

Canon eos 1000D + Canon EF 50mm 1.8
Datum: 2011-11-15 /Tid: 12:19:34

Excited? Oh yes


Ja såhär ser min kväll ut, Läsa engelsk novell, träna på historia prov och trycka i mig choklad :) Börjar 11.15 imorgon så jag kommer nog dryga mig framför tv:n ikväll också ;)
Till fredan ska jag ha min första fotografering på länge, ska ta kort på en kompis!
Ska bli roligt att få fotografera porträtt igen känner att jag inte gjort det på läääängee ;)

Bilder från Halloween dagen på skolan kommer upp snart också, har varit väldigt dryg med att lägga upp dom..
Datum: 2011-11-07 /Tid: 17:50:51