Mina tre favorit bloggar!


Linafoto.blogg.se (klickbar bild)
Har följt hennes blogg i säkert 2-3 år nu och jag får alltid inspiration när jag är inne på hennes blogg.
Tycker också att det är väldigt imponerande att ha ett eget företag när man är 17 år :)


blog.ellenahlaxelsson.com
Har läst hennes blogg i ungefär 2 år och tycker hon är grymt duktig
på både foto och mode:) Har alltid var väldigt avis på att hon är så himla duktig på designer!:)


Megapixlar.blogg.se
Har läst deras blogg i ett år nu och om jag är på dåligt humör så hjälper det att gå in
på deras blogg, väldigt roliga inlägg om lite av deras vardag och de är också båda två
grymma på att fota! 

Alla de här 3 bloggarna läser väl de flesta eller iaf hört talas om
men det är iaf dom som jag tycker är allra bäst! :P

Datum: 2011-10-20 /Tid: 22:21:33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback