♥ Winter Winds

 Canon eos 1000D + Canon EF 50mm 1.8
Vill ha vinter!
Kollade igenom lite porträtt bilder förut och hittade dom här bilderna, tror jag har visat dom förut. Gjorde en ny redigering som jag blev nöjdare med i alla fall.
 
Åh vad jag längtar till vintern när jag ser dom här. Vill ha advent, då det blir mysigt, mörkt och kallt så man får klä sig i stora varma tröjor, stövlar och mössor! Älskar också att fota porträtt på vintern med det fina jämna ljuset och röken som kan uppstå och bli så himla fint på kort, som man ser på sista bilden här. 
Datum: 2012-10-21 /Tid: 00:39:56

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh underbara bilder!
Du har en jätte fin blogg :)

2012-11-08 @ 15:38:10
URL: http://lalahannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback